Bebeğim 13 aylık. Her uyandığında ağzı kokuyor. Sadece uyandığında. Biri üşütmüş diyor, biri sütten kesince olur diyor. Internetten baktım sussuzluk diyor ama özellikle bazen su verip uyutuyorum uyandığında yine aynı vitamin eksikliği olabilir diye düşünüyorum o yüzden de olabilirmiş ama çok daha kötüsü de yazıyor. Böbrek sorunu, ülser vs. Çok fazla zayıfladı ve aşırı iştahsızlık var. Çevrede duyduklarimla aklımı bulandirmadan başına gelen olmuştur diye size sormak istedim? Hastaneye götürücem ona göre. Sizde hiç böyle bir şey oldu mu ?