Merhaba güzel anneler. Rotavirüs aşısından beri bebeğimin yüzünde geçmeyen bir egzama var. Giderek çoğalıyor. Bugün bir arkadaşım aşıdan olmuş olabilir dedi. Alerjisi olabilir dedi. Benimde bu konu hakkında bir bilgim yok. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba?