merhaba çok geçmiş olsun. oğlum 3 aylık.5mm vsd var.Lasiks ve kapril dün başlandı.Ameliyat sürecimizi paylaşırmışsınız? Neler yapılıyor,kaç saaat sürüyor? Başkentte bu ekibe ücret ve masraflar ne oldu ?Ben de Ankara dayım.Henüz kalp damar cerrahı bulamadık