Zeynep_3567 Kizlar ilk defa aldım kızım için Bebelac kullanıyoruz normalde bulamadık hicbiyerde sizce nasıl mama tavsiye ediyormusunuz?
Mirage91 Zeynep_3567 Bizim kız ilk hipp,golden goat içti 3 ay sonra çok kötü kabızlık yaptı. Doktorumuz bebelac önerdi o da kabız yaptı en son similac önerdi bu da kabız yaparsa ilaç vericem dedi, ilaca hiç gerek kalmadı 7 aydır similac içiyor çok memnunız
SultanAnne Zeynep_3567 ölçek mama içine gömülü dışında veya kapağında değil, bir ölçek 60ml’e denk geliyor o biraz uğraştırıcı 90 150cc falan yapınca yarımına denk getirip ayarlamak. Ama iyi mama ben bebeğim yeni doğduğu zamanlar mama takviyesi yapıyordum baya yaramıştı 5.ayda içmek istemedi değiştirdim hangi mamayı versem similac gibi yaramadı. Şimdi 8aylık tekrar similaca geri döndük ☺️
dsz Ben kullanıyorum bebeğim 9 aylık. İçinden kaşık çıkmamaso garip içine gömülmüş olabilir bir daha kontrol edin. İçindeki kaşıktan bir tanesi ile 60 cc yapılabiliyor. Memnunum. Boşa şişirmiyor çocuğu, daha az gaz yapıyor. Lezzetli bir mama.
Zeynep_3567 dsz bı açtım kaşık falan yok içine gömülmesi çok saçma degilmi sizce ambalaj olması gerekiyor aslında kaşık üste olması gerekiyor hiç beğenmedim böyle oluşunu
Zeynep_3567 dsz Bebelac Gold kullanıyorduk onda 150 CC yapiyordum 30 CC bir ölçeği şimdi farklimi olucak bu mamayla
Kavinsmom Zeynep_3567 içine gömülü ve gıda ile teması uygun, aldığım tüm mamalar böyleydi benim. Mama çok iyidir kullanıyorum memnunum fiyat kalite performansında bence en iyisi çok araştırdık zamanında
dsz Zeynep_3567 similacın içinden cıkan kasık büyük ölçekli olduğu için bir ölçeği 60cc denk geliyor buna eminim. Kaşığın içinde olması aslında daha steril. Büyük olduğı için ambalajın dısına koymuyorlardır diye tahmin ediyorum. Benim aldıklarım da içine gömülü cıktı bugüne kadar.