Sidal biz doymuyor sanıyoruz canım yiyen bebek de çocuk da verdiğini alıyor benim oğlum 7.5 aylık yer çok şükür ama bugün normal verdiğimin yarısını verdim sabah ve kahvaltı sonrası uykusu daha da uzun oldu normal de 15-20 dkka da uyanıyor demekki çok seviyorum midesi alıyor ama rahatsız oluyormuş,