MerveDerki PrensAnnesi1625 canım biz rotarix de rotateq de ikisinide yaptırdık ikisindede sadece huysuzluk yapmıştı ateş yapmadı
Begumbulutt Biz rotarix yaptırdık + Verem aşısı doktorumuz ateş beklemiyoruz endişe etmeyin demişti öyle de oldu
Bebeklihayatim Bize doktor ateş yapmaz belki karın ağrısı yapar demişti. Hiç ateş yapmadı gerçekten de
PrensAnnesi1625 Bizdede olmadi tesekkur ederiz anneler menejit asisi yaptiramadm cok pahali geldi bana birde 3er doz hep veremezdm okadar parayi