Merhaba kizkar bnm kızımın sadece yumrutaya beyaziyla sarisina çıktı alerjisi sütüm yetmiyor mama kullanıyordum Bebelac kabız yapti sma optipro kullanıyordum ondada kustu sürekli bnm gibi alerjisi olan varmı hangi mama kullanıyorsunz alerji mamasını iciremiom sutunde yetmiyor aptamil aldm onu deneyecem bide kusarken fışkırarak kusuyor acaba bu reflumu yoksa alerji belirtisi mi bixim süt ürününe karşı alerjimiz yok çünkü yogurtu denedim sıkıntı çıkmadı kan tahlilinde de deri tetindede çıkması süte karşı alerjisi lütfen yardımcı olun morelim çok gitti ne yapacağımı şaşırdım ne yedirecegimu şaşırdım doktor bir kaç yıl sürer dedi yumrutaya karşı alerjisi