Birtosbikannesi1 Bebeğim 7 buçuk aylık orta kulak enfeksiyonu olmuş her hangi bi belirtisi yoktu muayenede ortaya çıktı. Sonra kan tahillinde de çıktı. Antibiyotik verdi kullanıyoruz. Geçirenler oldu mu acaba kaç günde düzeldi?
GoGirl Birtosbikannesi1 baslangictir yoksa iltahap cok agrili atesli olur sanslisiniz daha kolay atlatir antibiyotigi duzenli saatli verin yoksa ilerleyebiliyor kulak onemli
Birtosbikannesi1 GoGirl olabilir hiç farjettircek bisey olmadı rastgele kontrolde ortaya çıktı . Sadece sağ kulakta var dedi dr. Emzirirken dik emzir kulağına süt kaçıyor enfeksiyon oluyor o da dedi.Halbuki hep dik emzirirdim genzine kaçmasın diye.
GoGirl Birtosbikannesi1 evet emzirmek ya da yatar pozisyonda sut mama icmek biberonla tetikliyor hepsi kimi cocukta yatkin oluyor kulak enfeksiyonlarina