Merhaba canım anneler. Ben sezeryan yaptim ve ilk 5 gün sütüm gelmedi göğüslerim büyük uçları yok süt desen yok. Bebeğim tabi ki aç kalmicakti mamaya başladık. 5 günde saatlerce süt sagarak damla damla süt gelmeye başladı ama çok az böyle 5 dk boyunca sagiyorum 1 damla. Gurbetdeyim annem 8 gün sonra gitti babam hasta mecbur kaldi. Yalnızım bir yandan süt sagiyorum bir yandan bebek yemek yemeye vaktim olmuyorud ilk anneligim hiç bişe bilmiyorum vs. Saatlerce ağlardım ben anne değilim çocuğumu emziremiyorum herkes emziriyor normal doğurması da başaramadım zaten emzirmeyi de basaramiyorum. Ağlayarak bebeğime mama verirdim. Çok kötü günlerdi bunların hepsi ama hepsi lohusalıktandi şimdi ki aklım olsa okadar ağlamazdim. Buarada bebeğimin sariligi 50 gün sürdü her hafta doktordaydik bebeğim artık kararmaya döndü doktor neyle besleniyor dediğinde boğazım düğümlenirdi saçma salak düşünceler. Neyse arkadaşlar ben buarada neler yapmadim emsin diye silikon uç, eds, aç bırak emer dediler onu bile kısa zamanli denedim. Yavrum meme vereceğimi anladığında nasıl feryat figan nasıl agliyor. Sonra gel zaman git zaman sütüm de azaldı iyice günde 2 3 kere sagigorum. Kabullendim artık en azından 1 ay yarım yamalak anne sütü aldı hiç almayanlar da var buna da şükür dedim sütü olup veremeyenler var dedim eli ayağı tam çok sjkur dedim. Kabullendim kafamda bitti emzirmek süt vs. 40 bin çıktığı gün uyandı benim tosalak benimde isim var mutfakta eşim oyaladi biraz yavrumu sonra ben mama hazırladim dedi ki emzirsem mı ? Ama hiç içimden gelmiyor kırılmasın diye tamam dedim bir baktım benim oğlan bir dk boyunca çekti Allah’ım nasıl mutluyum ilk defa çekti hissettim emzirmek nasıl bişe nasıl bir duygu çok şükür gözüm açık gitmem dedim. Sonra tabi yine feryat figan sanki zehir değdi agzina. Sonra ben her mamadan önce böyle çektirdim yavaş yavaş bu süre uzadı sagmayi bıraktım. Her memeden sonra mama verdim. Zamanla doymaya başladı mamayı icmek istemedi ki benim bebeğim 100 CC falan içiyordu 40 gunlukten istahliydi yani. Şuan emiyor çok şükür kilo alımı normal ne az ne çok mama gece veriyorum uzun uyumaya başladığı için aç kalcak diye korkuyorum. Demem o ki arkadaşlar kalbinizin sesini dinleyin bebeğinizi zaman verin çenesi kuvvetlenince emmeye başlar çok ısrar etmeyin arada meme teklif edin emmese bile karni yokken gogusunde tutum kokonuzu alsin. Göğüslerim uçları hiç yoktu emerek kendi cikardi emmek için göğüs ucuna ihtiyaç yokmuş megersem silikon ucunda kabul etmiyordu ağzına büyük geliyordu. Şuan emiyor ama 1 ay sonra 1 hafta sonra 1 gün sonra bırakabilir canı sağolsun yavrumun önemli değil ben siz bunu okuyan anneler elimizden geleni yaptık fazlasıyla inanın mama vermek daha zor hijyeni ölçüsü sıcaklığı biberonu vs meme vermek daha kolay çıkar ver ben dışarı çıkmaktan korkuyordum ağlarsa ne yapcaktim emzik de tutmadı nasıl sakinlestircektim herkes meme veriyordu ben nasil mama yapacaktım hepsini kafamda kurmusum yavruma hiç doyamadım şimdiki aklım olsa inanın hiç üzülmem yavrunla keyifli zaman geçirmeye bakarım. Zamana birakin kesinlikle kafada bitiyor ben vazgeçtim kafamda bitti sonra oldu tabiki hemen şakır şakır emmedi zamanla çoğaldı zamanla mama almayı bıraktı kalbinizin sesini dinleyin çenesi kuvetlendikce o kendi bir şekilde yolunu bulur üzülmeyin 40 dan sonra emmeye başladı doktorum da 35 günden sonra 3 aydan sonra emen var. Herşeyin zamanı var bebeğinizi öpün koklayın kendinize ona asla kızmayın o meme emmeyi bilmiyor ona alismasi öğrenmesi için fırsat taniyin. Umarım işinize yarar bizim hikayemiz size ilham kaynağı olur