Tugce1234 Tugce1234 kızlar bakabilir misiniz böyle olan yada gören var mı geçiyo mu doktor hiç bişey demedi alerjiden dedi süt alerjisi var ama çukurlar kalıyo siyah noktalar aşırı çok sıktım bi tane içinden çıktı bizimkiler gib 😔
Nohutannesi Tugce1234 bir kaç tane var benimkinde. Doktor anne sütü yağlı olduğunda olur kendiliğinden geçer dedi. Çok minik bizimkiler ve az Allahtan. Çünkü ben bu konuda hastayım. Sıkmadan duramam🤭
wafflee_42 Tugce1234 Sıkmayın ya iz kalır. Bebegim 4-5 aylıkken sivilce vardı sıktım izi kaldı 😔 ondan söylüyorum
Tugce1234 Busbey 1 aylıkken yüzü beyaz sivilcelerle dolmuştu şimdi 5 buçuk aylık böyle oldu yine sivilceler çıkıyo arada
Busbey Tugce1234 beyaz yağ bezleri benim bebeğim de de vardı doğumdan itibaren ama zamanla yok oldular siyah nokta ilk defa görüyorum
Beyaz95 Tugce1234 geciyo bendede o ayda vardi deli oluyodum baya cukur ve kara kara hepsi gecti 9aylik simdi🤩purussuz melegim
Tugce1234 wafflee_42 bi tane deneyim dedim çıkacak mı içinden gerçekten çıktı onuda içim gitti sıkarken kıyamadım😂
Beyaz95 Tugce1234 asla ama asla sikmayin asla bende istiyodum sikmak okadar coktuki sinirim bozuluyodu annem el vurma dedi gecicek dedi oylede oldu