Kızlar başından beri böyle kaşıntı oluyor. Başlarda iyileşiyordur diye kaşınıyor sanıyordum ama neredeyse 5 ay olacak hala devam ediyor. Ağda vs yaparken hiç bişey hissetmiyorum fakat kaşınınca aşırı his oluyor 🤦🏻♀️ Kaşıyınca sanki zarar verecek gibi hissediyorum. Olan varmı? Krem falan sürüyormu ?