Birtosbikannesi1 Bebeğim 7 buçuk aylık kabız oluyor sürekli 8 gün yapmadı acile götürdük lavmanla anca yapti dr. Tribudat surup yazdı bu şurubu kullanıp kabızlığı geçenler oldu mu faydasını gördünüz mü ?
busra_54 Birtosbikannesi1 bizede sağlık ocağındaki doktor yazdıkullandigim gun tuvaletini yaptı 2 gün oldu başladığımız kabızlık çok kötü duphalac kullandık başta etkili oldu sonra olmadi so ra dulcasoft kullandik oda başta iyi geldi hatta burda da paylaşmıştım çok iyi diye ama sonradan onda etki etmemeye başladı ne kadar böyle devam edecek hiç bilemiyorum .
Birtosbikannesi1 busra_54 Allah yardimcimiz olsun valla cok zor bu kabızlık doğru düzgün ek gıdaya bile başlayamadım korkudan bisey yetiremiyorum. Inşallah fayda eder bugün başladık bizde bakalım. Gunde kaç kez ne kadar veriyorsun tribudatı kaç aylık bebeğim?