Eymen03 bende istanbuldayım. Benimde sütlerim duruyor ne sağlık ocağı ne hastane almadı etrafta pandemiden dolayı almıyor insan güvenemiyor tabi haklılar. Tanıdık falan olsa alırdı belki ama o da yok. Malesef çöpe gidecek diye üzülüyorum bende. Ilk sütler hemde yağlı. Atmadım henüz atamadım 😑