Nik_mik_yok Ben aldım, hatta önce ikiz yeğenlerime doğum günü hediyesi olarak, sonra benim bebise ayakta durunca aldım. 3ü de cok sevdi severek oynadı.
Fiyat/performans olarak guzel, ama onunla yarım saat oynamasını beklemeyin derim, çünkü benim beklentim o yondeydi ama 5dakika falan oynayıp başka şeyle ilgileniyor 🤷♀️