Regen Bebeğim ilk doğduğunda sürekli yüzü bana dönük ve kucakta durmak istiyordu o yüzden sling aldım kucağımda tutarken kollarım ağrıdığı için. Ama 1 ay bile kullanamadık şimdi yerinde durmuyor. Sling almayı düşünen varsa yazsın lütfen