[silindi] Selamlar. Kızım 14 aylık ama aşırı iştahsız doktorumuz polivit şurup önerdi kullanan var mı Bilgi verir misiniz??
dios_gokta [silindi] ben kızıma 2 yasında ıstahsız dıye vermişti Doktoru Muz kullandım cook faydasını gordum😍
Mom44454 Biz kullanıyoruz bir gün polivit bir gün argivit ama gündğz emmeyi azalttım iştahına hangisinin etki ettiğini bilmiyorum
Mom44454 [silindi] bir gün argivit bir gün polivit veriyorum ikisinden de bir çay kaşığından az fazla 11 aylık 10 kilo
[silindi] dios_gokta Yaa gerçekten mi çok sevindim ❤️ bende bugün alıp kullanmaya başlıycam umarım iştahı artar benim kızımın da yoksa sinir hastası olucam. Aç veya tok fark ediyor mu ?
[silindi] Mom44454 Benim kızım 14 aylık ama 10 kilo zayıf maalesef boyu uzun ama kilosu düşük. Teşekkür ederim bugün alıp kullanmaya başlıycam ❤️
Sirius-10 Mom44454 bizim de aynı ve aylardır kilo almıyor diyebilirim ne yapacağımızı şaşırdık bir de hastalık atlattık iyice kötü oldu yarın doktora gidicez sorucam bu poliviti
dios_gokta [silindi] fark etmıyor ama saat oglen 12 de verıyorsa hep 12 de ver ıns faydasını gorurusun ben 1 kere hatta 4 yasına gelene kadar ara ara dewam ettım ıstahı uzun sure kapandıkça😘
Mom44454 Lincleyeceklergelmesin evet biliyorum iki doktorda yazmış almıştık doktorda böyle yapın dedi 😅
[silindi] dios_gokta Çok teşekkür ederim ❤️ bugün bende 12-1 arası verdim hep aynı saatte veririm artık iştahı düzelsin de.