Melek-3434 bizim doktorumuz 6. Ay da tek öğün yeterli demişti ama belli ki siz önce başlamamışsınız. Sanırım siz iki öğün verebilirsiniz. (Doktorunuz ile görüşün tabi öncelikle) Sabah kahvaltı da yumurta sarısı ve labne , yada avakado verebilirsiniz. Kabız olmaması için gün kurusunu haşlayın blenderdan geçirin , yemeklerin yanında içeçek olarak verirsiniz. Bizim doktorumuz 6. Ay sonun da kuzu kıyma/et izin verdi. Diğer büyük başlara izin yok onlara antibiyotik veriliyor demişti, tavuk da organik olanını tercih diyor, mevsim sebzeleri ile değiştirip çorbalar püreler yapabilirsiniz. Bakliyat için sanırım erken. Ama kıymalı tarhana yapabilirsiniz sanırım bütün çocukların ortak sevdiği tek çorba 🥰