Bebeğim bir hafta yoğun bakımda kaldığı için emmeyi öğrenemedi ve hep sağıp biberonla sütümü verdim. 40 gün olduktan sonra ara ara kokumu, sıcaklığımı alsın diye sütüm doluyken elim yardımımla meme vermeye çalıştım. Son bir hafta bu işi sıkılaştırdım. Şimdi de ne yaparsam yapayım asla biberon almıyor, ağlıyor. Meme verince alıyor. Ama memeden ne kadar içiyor, doyuyor mu, yeterli mi hiç anlamıyorum. Biberonla 80-90 ml verip rahatlıyordu. Kafam gerçekten çok karışık, şimdi de biberona alıştırmak için mi çabalayacam.