Kızlar merhaba. Adetim 3 gün gecikti bugün 4. Gün ama hiç adet olacak gibi hissetmiyorum. Test yaptım az önce negatif çıktı. Hiç böyle adetim gecikmez düzenliydi. Neden böyle olmuş olabilir ki hamilelik de görünmüyor. Napmalıyım sizce adet söktürücü bir şeyler falan mı yapmalıyım yoksa bekleyim mi biraz daha. Bir de doğal adet söktürücü bildiğiniz bir şey var mı ki. Hamilelik olsa bu zamana belli olmaz mıydı ya