Merhaba arkdaşlar 23 günlük bebeğim, erken doğdu 2380 gramdı, biraz sarılığımızda var 15. Günde doktor daha tam gitmemis dedi, ben sık sık emziriyorum gündüz 1-1.5 saatte bir akşmları en gec 2 saatte bir emziriyorum o isterse erken direk emziriyorum 15. Gün kontrolde 2750 gram olmus doktor dedi güzel kilo almıs, neyse ben günde 1 kere mama veriyorum cunku bazen 1 saat emiyor hala aranıyor enmek istiyor göğüste süt kalmıyor dün gece emzirdim biraz uyudum annem aranıyor diye 60 cc mama vermıs ve hepsini yemiş ve yedikten sonra 3 saat rahat uyuyor normalde 3 saat uyuymuyor saat bası klkıyor acaba sütüm mü yetmıyor diyorum kafam cok karısık sıkınca sütüm geliyor 1-2 dk luk luk içiyor sonra uyur vaziyette 5 sn emiyor 5 sn uyuyuyor 😢