Merhaba kızlar 🥰 .saçlarım hafif dalgalı bi yapıya sahip hemde kalın 😁, aslında memnunum saç yapımdan sadece fön çekince çok fazla kabarıyor adeta bi aslanı andırıyorum😂🤭 . Normal fön çekmediğimdede kabarık zaten😑 , şimdi sizden birşeyler öğrenmek isdiyorum şu kavarıklığı nasıl gideririm ? Brezilya fönü demeyin yeni yaptım kuzenimle pek işe yaramadı ☹️ küföre gitde demeyin okadar payayı ziyan edemem 😁