_tospikannesi benim anneminde astım , tansiyon, diyabeti var sağlık ocağında oldu . Ayrıca asıl kronik hastalığı olanların aşı olması öncelikli öneriliyor hasta olursa daha ağır geçirme ihtimalleri oldukları için . Yine de siz bilirsiniz ben aşı taraftarıyım . Ben ve eşim sağlıkçı olduğu için , annem babam kayınpeder ve kayınvalidem sıraları geldikleri için aşı olduk