Aytenkrktn Papatyannesi ben bebelac gol almıştım kullanmak içi ama çok gaz sıkıntısı çektiği için bebelac laktozsuz a geçtik onu kullanıyoruz
Sseyma3 Papatyannesi Sma kullanıyorum ben normalde bebeğim son zamanlarda kabız olmaya başladı eşim araştırıp onu almış onda yapmadı ama tabi bizim bebek sma ya alıştığı için bebecoldu almadı severek Ama çok iyi mama
Papatyannesi Sseyma3 bende şuan sma kullanıyorum ama kaşık mamaya geçmek istiyorum artık bazı sebeplerden dolayı ikisinden hangisi daha iyi bilemedim o yüzden sormak istedim.
Papatyannesi YasemiNYagmur1 hero baby düşündüm bende ama bebalac da iyi dediler arkadaşlarım kararsız kaldım bende
Yaren1annesi1 Yaklaşık 1 aydır arı mama kullanıyorum kızımı tok tutuyor gerçi yedirirken her yerimiz yiyor ama olsun sonuç olarak karnı doyuyor. Çok şükür tok da tutuyor 😬