Kızlar oğlumun göğüs kafesi önde ve sert doktora götürdüm şuan bir sıkıntı olmadığını doğuştan göğüs kafesi bozukluğu varmış yapısında. Sizde veya çevrenizde böyle bir durum olan var mı. Doktorun dediğine göre ilerleyen yaşlarda daha çok öne gelebilirmiş.