5 ay 3 günlük kızım.uykusu geldiğinde emerek uyumak istiyor .önceden sallıyordum fakat 1 haftadır sallamayı bıraktık,şimdi de emmek istiyor yoksa uykuya gidemiyor sürekli ağlıyor,memeyi alınca 2 dk içinde hemen uyuyor.bu durum bana ileride çok sorun olacak gibi çünkü yakın zamanda işe başlayacağım 😞yanına yatıyorum konuşuyorum ama öyle de uyumuyor .Allah rızası için bi akıl verin yol gösterin 🙏🏻🙏🏻