Mahidevran61 benim oğlum da 2.5 aylık oda aynı bu şekilde kabız değil 2 günde bir yapar ıkınarak yapıyor. Doktora götürdüm gayet normal dedi hareketli mi oğlunuz dedi bende evet dedim. Dua edinki hareketli hareketsiz bu çocuk olsa çok daha zor yapar demişti gerçekten de hareketli bir oğlum var. Bir gün yolculuk yaptık 11saatlik yol hep oturdu arabada evimize geldiğimizde tam bir saat ıkına ıkına ağlaya ağlaya kakasini yapamadı bezini açtığımda şok oldum makatinda öylece kalmıştı çok sert bi şekilde çıkaramıyordu hemen acile götürdük lavman verildi. Yaptı o gün bugündür çok şükür o şekilde olmadı. Bol bol hareket ettirin su icirin kayısı suyu duphalac surup var kayısı suyunun içine katın icirin fayda ediyor eğer doktorunuz verirse