Mltmlrn Bebeğime araba almak istiyorum..Piyasa da çok çeşit var karar veremiyorum sizler ne kullanıyorsunuz? ? Travel Sistem istemiyorum..baston araba arayışındayım
Sulegorkem Mltmlrn bun arada sadece baston puset almak istiyosan ebebekte satılan babay plus markasınıda öneririm onun kullanımada çok kolay hemen tamamen yatış pozisyonuda fiyat olarakta uygun
Mltmlrn Sulegorkem haftasonu e bebek magazasina gidip bakıcaktım zaten..önerdiğin arabaya da bakarım 😍