Kızlar selam. Bebeğim 16 aylık neredeyse 3 4 aydır bişiler verdiğimde öğürüyordu bende ilgi çekmek için sanmıştım ama ilerleyince doktoru reflü dedi çok üzüldüm inş geç kalmamışımdır. Böyle başınıza gelen varmı bebeği reflü olıpda geçen yada neler yapıyorsunuz çünkü hiç birşey yemiyorda