Kbrmrc 18 gündür diyetteyim, ilk 10 gün 3 kilo verdim, 8 günde 1.4 gram verdim, yani toplamda 18 günde 4.4 gram vermiş oldum. Pazartesi diyetisyenime gideceğim, açıkcası ben diyetisyenle daha iyi kilo verebildiğimi düşünüyorum. Diyetistene gitmeden önce 6 ay gibi bir zamanda 5-6 kiloya yakın vermiştim, sizin gibi çok yavaş ilerliyordu ama aslında 12 günde 1 kilo vermiş olmanız çokta kötü değil, iyi gidiyorsunuz, azimli olursanız, pes etmezseniz verirsiniz.