Nur_94 İlaç kullanmayın bence, kullananların bir çoğunda yan etki olmuş. Bende covid geçirdim bebeğim 11 aylık tı o zaman. Evin içinde sürekli 2 maskeyle gezdim, bol bol havalandırdım etrafı. Güzel beslenin dinlenmeye çalışın. İnşallah negatif çıkarsınız. Geçmiş olsun şimdiden