Bebişlerin uyku aralıklarını nasıl ayarlıyorsunuz kaç saat uyanık kalıyor? uyuyunca da genelde kaç dk uyuyor?Benim bebeğim 1 saat anca uyur oda nadir genelde yarım saat falan uyanınca da 1 buçuk saat anca dayanıyor sonra mızmızlanıp gözlerini ovuşturuyor kızarıyor gözler ve sürekli esniyor.Bazen bu 1 saate bile düşüyor.Sizlerde durumlar nasıl?