Bsr_tgb38 benım ılk zamanlar ucum azdı silikon uc alıp emzirdim bir hafta. sonrasında bır gun emerken ucu cıkarıp memeyi verdım zateb ucu cıkmıstı oyle oyle alıstı.ögrendi emmeyi. Gümüş kapak öneriyor herkes yara ıcın ben kullanmadm cunku yara olmadı sukur 😆 sadece ucu degil kahverengi bölgeyle birlikte agzına verin ve emzirme sonrası nemlendirin