Seda-lina cok erken hic gerek yok su an ben bu tür oyuncaklarin biraz daha bilinclendiklerinde görüp mutlu olacaklari aya gelmelerinde, oyun kurabildiklerinde alinmasi gerektigini düşünüyorum. Çünkü oynayacak aylara geldiğinde sıkılmış oluyorlar hic heyecanlanmiyorlar hazir verili gelmis oluyor onlara.