Tatlim oyun çiti çok kullandığım eşyalar arasındaydı. Emeklemeye başladığının ertesi günü ayağa kalktı ve heryere girmeye, ulaşmaya çalıştı. Ayakta durmayı çok sevdiğinden ben de salona çit kurdum, içinde gönlünce yürüsün, ayakta dursun diye. İçine puzzle karo matlardan döşedim, oyuncaklarını koydum. Cazibe merkezi haline geldi. İşim olduğunda veya kahve içmek istediğimde koyuyorum, oyalanıyor, takılıyor. Fakat şu an da 9 aylık ve çook hareketli, tutunarak yürüyor ve asla sabit durmayı sevmiyor, o yüzden eskisi kadar verim alamıyorum, hep benim arkamdan dolaşmak istiyor evin içinde. Büyüdükçe kullanma sıktığınız düşüyor tabii. Ama şu anda yine de arada işimi görüyor.