Svcnvebebegi benim bebeğim de tam 6ay 2 günlük. Yaklaşık olarak 3-4 haftadır kısa kısa emiyor. Pozisyon değişikliği falan da farketmiyor , istemiyor. Sürekli memeyi bırakıp,sağa sola bakıyor . Memeye yapışık yaşıyordu şu zamana kadar. Ama ne oldu bilmiyorum. Yalnız benim bebeğim sağılmış sütü de içmiyor mamayı da içmiyor böyle kendini ordan oraya attığında. Artık tok herhalde diyorum🤷♀️