hazallllhg Kızlar maliyede memurum 11martta işe başlamam gerekiyor. Bebeğim yalnzca anne sütü alıyor. Kendi doğum yaptığım doktoruma gitsem rapor alabilir miyim? Bir de başlayacağım tarihin sabahımı gidip rapor almam lazım bir gün önceden mi?
Mehmet hazallllhg canım bende maliyede memurum. Bnımde ıznım 14 martta bıtıyor. 15 marttan göreve baslamam lazım. Doktorlarda Ohal’den dolayı rapor verme konusun sıkıntı yaratıyorlar ama bn bir şansımı zorlayacağım. Gerekırse parayla almayı düşünüyorum. Doktoruma hiç bahsetmedim ama olmadı onada bır ciçek çikolata alıp gidicem🤷♀️ Mecbur rapor kullanıcaz.
Littlemisssunshine hazallllhg yarım gün çalışma hakkınız var. Raporla uğraşacağınıza onu kullanım derim. Haftada 22.5 saat çalışıp tam maaş alıyorsunuz
defnesmoms hazallllhg bi maliyecide burda 🤚 benmde 15 martta başlamam gerekiyor yarım gün çalışmayı bir denicem bakalım olmazsa yıllık izin rapor ne kadar uzatabilirsem
Bsrmrt En fazla 1 hafta rapor verirler uzun süreli raporlar için heyete girmek gerekir ki buda çok zor artık. Neden ücretsiz izin kullanmıyorsunuz? Bende memurum ücretsiz izin kullandım
Littlemisssunshine Bsrmrt maddiyattan dolayıdır başka neden olacak :( ben de almadım ücretsiz izin, 3.5 aylık bebeğimi bırakıp başladım işe. Şartlar ücretsiz izne elvermiyor çnkü.
ZGD Kvser canım Tepe ttıp merkezi, ilk umut tıp merkezi,bağlum tıp merkezi,servet ünsal tıp merkezi veriyormuş. Bunlar bu forumda konuşulanlar. Ben de almadım ama alanların yalancısıyım☺️
Slalaylau hazallllhg ben öğretmenim özel hastanede doğum yaptım ve kendi doktorum 2 gün bile vermedi ne yazıcam da vericem dedi zaten fetöden dolayı çok inceliyoruz dedi çıktı . Aile hekiminden aldım ve yakın bi tanıdık vesilesi ile bi doktordan 10+10 aldım 🤷🏼♀️ Sonra bir ay ücretsiz izne çıktım anca bebeğim 5 aylık oldu çalışıyorum süt sağıp bırakıyorum çok yorucu süt sağmak önceden stok yapmanızı öneririm