Ecrinada Bebeğim birkaç gün sonra 6 aylık olacak mama sandalyesine kaçıncı ayda oturttunuz kaç dakıka ve yürüteçe ne zaman koydunuz
Mervezem Ecrinada yürüteç hiç kullanmadım yürüme arkadaşı aldım ek gıdaya mama sandalyesinde başladım direk 6. Ayda
Civciv3535 Ecrinada mama sandalyesi aldım ama pek rahat yetiremiyorum döküyor ağzından o yüzden uzanarak yedirtiyorum, Yürüteçe işim olduğunda koyuyorum o da severek giriyor 6 aylik
Sevgilimmm Ecrinada ek gıdaya başladığım gün koydum 6 aylıktı. Yurutece 8.5 aylıkken koydum ama çok nadir hâlâ da öyle
Kavinsmom Altı ay kontrolünde dr salık bıraktı. Mama sandalyesi meselesi aidiyet için önemli sadece yemek yeme aracı olarak görmeyin, bebeğiniz oturuyorsa hemen oturtun.
Gunes55 Ecrinada 6 ayda basladik. Baslarda kendini saga sola salladi yedirmek zor oldu oek hoslanmadi galiba ama zamanla alisiyorlar
askanne10 Biz doktora soracağız ama çok oturma isteği var doğruluyor Oturacak gibi hiç yüzüstü duramıyor ağlıyor
Nur3452 Ecrinada her bebeğin gelişimi farklıdır. Benim bebeğim 5 aylıkken desteksiz oturabildi. Mama sandalyesine de 5 buçuk aylıkken oturtmaya başladım