Oğlum 12 buçuk aylık. Kilosu, yemesi vs. gayet iyi şükür. Bu sabah bezini ilk defa kupkuru gördüm, korktum bir şey mi var diye. Biraz önce çişini yapmış doldurmuş ama gece yapmamış ilk defa
Bu yaş için normal mi acaba tuvalet iletişimi ile ilgili bir durum olabilir mi, çok mu erken başına gelen oldu mu? Genel dr kontrolüne götüreceğiz 1 yaş için doktora da soracağım da sizlere de sormak istedim :)