Gamzeerrrr 🥰
Tok olduklarında zaten yemıyorlar kı.
Bence not tut su saatte bunu yedı dıye. Gozlemlemıs olursun.
Meme + mama gidiyoruz 5 aylıgız. Masallahımız var ama ne masallah. Boyumuz da var. Doktor hıcbırsey demıyor hareketlenınce gıdecek diyor.
Bebek aglatma taraftarı degılım.
Isterse meme de veriyorum mama da. Nazından aglamıyo bebecık aclıktan aglıyo.
Sunu yapabılırsın
1 hafta not alarak gozlemle. Saat kacta ne kadar meme ne kadar mama dıye.
Acıkmasına yakın mamayı hazırla. Yanında dursun. Meme ver once. Aglıcak mama ver. Mama bıtmeden doymasına yakın meme ver. Baktın aç hala mamaa ver.
Zaten hayatımızdalar ılgı alaka hep onlarda bunu deneyebılırsın.
Kedilerini de yerim ❤️❤️🥰🥰