Demeyin sabah sabah rüyanda mı gördün diye😁aslında akşam yazacaktım namaz kıl dua et uykum geldi tel elimde uyumusum 😂canlarım şimdi bende pıhtılaşma var her hamilelikte coraspin 100 lük hap ve oksapar 4000 lik kullanıyorum doğuma kadar şimdi biz ikinciyi düşünüyoruz ve hamile kalmazdan önce ben coraspin ve folbiol kullanırdım doktorumuz vermişti cocuk istiyoruz diye acaba şimdide kullanmam gerek mi
Kullansam emziriyorum paşama sıkıntı olur mu
Kullanmasam gebelik olduktan sonra sıkıntı olur mu kafamda deli sorular 😁(müsait oldugumda tabiki doktorumu arayıp öğrenicem ama basına gelen var mı diye sormak istedim 💕) şimdiden teşekkür ederim hepinize