Sumeyyebaglan eğer bu durum alışkanlığa dönüşürse meme emmeyi ne zaman bırakırsa o zaman birakir kendiliğinden. Tecrübe ile sabit. İlk bebekte tüm herşey ona serbest olacak dedim. İlk aylar olsun yaaaa saat başı onun için uyanırım nolcak ki dedim. Artik bir süre sonra kendinizden geçiyorsunuz. Vucut cökuyor. Ne evle ne bebeğinizle kaliteli vakit gecirmek bi kac ay sonra hayal oluyor. Ben ki ne etkinlikler yapacaktım 😄😄 uykusuzluk bir süre sonra insan psikolojisini etkileyip sinirlilik hâline dönüşüyor..buda cooook normal ama. Bebeğin yemeği (ek gida dönemi) kendi yemeğiniz , kişisel bakim, evin bakimina uykusuzluktan sifira iniyor. Ben ikinci dogumumda anladim. Bu fedakarlık olmuyormus. Bu annenin kendine yaptığı kötülük oluyor. Uykusuz anne=mutsuz,enerjisiz anne= huysuz bebek
Saat basi kalkmalari bitmedigi zamanlar 5 dakika iyi olan oğlum 3 saat huysuzdu. Çünkü oda hiç uykusunu alamazdi,bende alamazdim.uyku onlar için vitamin. Gece uykusu kadar değerli birsey yokmus. Büyüme hormonu gece salgılanır, beyin gelişimi gece uykusu ile gelisir. Ah ah bir an once önleminizi almanızı öneririm.