Bremenmizikacilari saçmalamış bence. Bebekler sadece doymak içim meme istemiyor ki, bazen sadece annenin sıcaklığını hissetmek için ister. Veya başka bir sebeple uyanıp ağlamış olabilir, uyanınca siz de emziriyorsunuz doğal olarak. Valla yanlış anlaşılmasın ama ben ebenin söylediklerini çok takmıyorum çünkü genelde doktorumuzla tam tersi şeyler söylüyor 😃 anne gözüyle yorum yapıyor gibi geliyor bana hep.. bence kilo alımı normal ve çiş yapma sayısı da iyiyse hiiiç takmayın. Benim kızım da gece sürekli uyanıyor her ağladığında emziriyorum. Ama sırf acıktığı için olduğunu sanmıyorum, çünkü kızıma ne zaman meme versem alıyor zaten, emme süresi değişiyor sadece. Atak döneminiz bitti mi bilmiyorum? Biz bugün tam 4 aylık olduk hala atak dönemindeyiz. Gece uykuları çok bozuldu. Uzun süreli uyumakta zorlanıyor.