Ozlmsvn biz de doktor tavsiyesiyle 3gündür kullanıyoruz. 11 aylığız ,sadece sersemlik yarattı. Geceleri yine kalkmaya devam ediyo ama daha hızlı geri uyuyo. Sabahları 5te uyanmaya başladı geri de uyutamıyorum. Kullanan arkadaşlarım 1hafta sabret bu kadar çabuk etki göremezsin dedi ama ben bugün yanlışlıkla ilacı düşürüp kırdım🤭yarın devam artık.