Kızım 15 aylık herkes sürekli konuşmuyor neden konuşmuyor konuşmak için geç kaldı o emziği al ağzından çocukla konuşsana onun yaşıtları konuşuyor vb vb. Yahu arkadaş emziği imkanı yok vermiyor çocuk tek başımada ne kadar anlatabilirim sürekli kitap vs. Ne varsa anlatıyorum hayvanları şekilleri daha ne yapayım ben çocuğun kardeşi arkadaşı yokki bir iki alıştırma yapsında konuşsun 😂 ağzında anahtar çevirde konuşsun diyen bile oldu🤦🏼♀️ Biliyorum her çocuk farklı ve özel ama Sizin çocuklar ne zaman konuşmaya başladı ilk kelimeleri ne oldu? Kızım anne bile demiyor uzata uzata annn diyor baba dediğini hiç duymadım. Mesela kuş görse ci ci der köpek görse hav hav der kedi görse öiyav der top görse hoppa der başka hiçbirşey söylemiyor gerçekten anormal birşey mi var fikir almak istiyorum endişelenmeli miyim bu durum karşısında?