dygcm doktora gittik tahlil yapıldı , idrarda kan hücreleri görüldü.Tomografi çekildi taş kum olabilir diye , ama temiz çıktı sonuç. Biraz enfeksiyonun var dedi ilaç yazdı 1 hafta sonra gel yine idrara bakalım eğer yine görülürse o zaman detaylı testlere bakmamız lazım dedi. Kanamanın normalde en basit 3 sebebi var dedi enfeksiyon taş travma. Eğer bunlar dışındaysa sebep keşke taş olsaydı deriz dedi. Korktum açıkçası. Dün akşam full kan idrar yaptım sabahta öyle. Ama öğlen tahlil verdiğimde bulanıktı. İnşallah kötü bir şey çıkmaz