Dk16 Arkadaşlar 2 aylık olduk ve bebeğim kucağımda olunca çok huzurlu ben de mutlu oluyorum Sizce kanguru mu sling mi? Bir de kaç aydan kaç aya kadar kullanılıyor bu ikisi? Bir de aslında ilk soru olarak da ankette sordum Sizce bebek arabası varken bunlrdan birine yine de ihtiyaç duyuluyor mu? Şimdiden herkese teşekkürler 🌸👋🏼
Tugce33 Dk16 Benim de Bebeğim 2 aylık. Kanguru almıştım ben, yanında 0-3 aylık aparatı da vardı gayet kullanışlı ve rahat bence.
Gltskrn Dk16 benim bebeğim 3 aylık kanguru kullanıyorum içinde çok huzurlu uyuyor hemen anne kokusuyla. tavsiye edirim arabayla heryere gidilmiyor evde bile kullanıyorum kanguruyu
Deletedmom381 Dk16 Benim bebeğim de 2 aylık kanguru almayı düşünüyorum, öbürünün görüntüsü bana pek güvenlikli gelmiyor sanki kayıp düşecek gibi.
cerenduran kanguru kullanıyoruz sling de aldım pek sevmedi ama o da kullanışlı sadece uzun süre kullanamıyorsun. bu ikisi sayesinde evde iş falan yapabildim tek başına bakıyorsan yardımcı oluyor bebek de senden ayrılmıyor