des_ay Iyi geceler kızlar,2 aylık bebeğim var emerken sürekli boğazına kaçırıyor öksürüyor nefessiz kaliyor neden böyle oluyor bilmiyorum bazen süt fazla geliyor o zamanlar tamam kaçması normal de bazen sagiyorum tazyikli gelmesin diye yine aynı
Hamzamoms des_ay canım benmde oğlum aynı benimde fazla geliyor ama sorun o değil bizimki ağzında bekletiyor cenesi yoruldugu için birden hepsini yutamıyor alıştım artık ben
gamzeadg des_ay benimde öyle hatta bende konu açacaktım ve bazen memeyle kavga ediyor aranıyor ama kavramak istemiyor ağaç kakan gibi kafa bi ileri bi geri gidiyor kendi kendine memeyle kavga ediyor sanki sonra saldırıyor ya da yutmuyor sürekli boğazına kaçıyor nefes alamıyor bir süre kaldırıp sırtına vuruyorum faln ama korkuyor insan
Baltenekem des_ay benimki 4 aylık hala aynı şeyi yapıyo nefes almadan peş peşe 5 6 kere emiyo sonra durasıyo bakıyo nefes alamıyo başlıyo öksürmeye alıştım artık kaldırıp sırtına vuruyorum sonra bide bana sinirleniyo sanki ben boğmuşum gibi 🤷♀️
Habilovs des_ay 3aylık oğlum bizde o sorunu yaşadık, şimdi bile ara sıra oluyor. Sütü emip ağzında tutuyor yuttmadığı için oluyor öyle.
des_ay Hamzamoms canım benim kızım çok hareketli emzirecegim zaman memeyle savaşıyor resmen bir sıkıntısimi var acaba diyorum
kubusss gamzeadg resmen benim bebegimden bahsediyorsunz ya değişik sesler çıkara çıkara saldırıyır gözlerini kocaman açarak emiyor yakalayınca… neden öyleymiş biliyo musunz çok aç oldugu için de değil bence ama nedenini anlayamadım. 21 günlük benimki
des_ay gamzeadg aynı bizimde öyle ani hrektlr yapiyor memeyi ağzına alıyor birden çıkarıyor emerken böyle sakin sakin emmiyor sürekli boğazına kaçırıyor öksürüyor tıkanıyor korkuyorum ben de
gamzeadg kubusss benimde öyle 21 günlük bilmiyorum ki bazen rahat emiyor bazen memeyle kavga ediyor şuanda da o yüzden uyuyamıyoruz emmek istiyor aranıyor veriyorum ama almıyor kendini geri itiyor
Myslkya-16 gamzeadg 2 aylık kızım da öyle. Çok açmış gibi saldırıyor ama tutmuyor. Ağlamaya başlıyor bu sefer. Sakinleştirip tekrar veriyorum tekrar kavga ediyor almıyor. Ama hep aranıyor. Anlamadım 😥 gece de emiyor ama boğulurcasına emiyor. Bazen tıkanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım
des_ay Myslkya-16 aynen canım birebir benim kızım emzirirken o kadar sıkıntı yasiyorum ki sac diplerine kadar ter içinde kalıyorum
Mcan des_ay memeye kavga etmesi eğer emip ağlayarak çekiliyorsa gazı olabilir. Meme reddi olayını tam bilmiyorum ama bildiğim kadarıyla bu şekilde oldupu zaman meme reddi de olabiliyormuş emmek istemiyor diyorsunuz.umarım öyle değildir 🥺🥺Bide boğazında kalması eğer emzirmek için uzun sürek beklediyseniz çok acıkmasına ve sinirlenerek emiyor olmasından dolayı üstünüzde hızlı geliyorsa omdan oluyor oğlum 5 aylık hala arada yaşar bu durumu. Gazlı bi bebekti o yüzden hem kavga eder memeyle ondan sonra bi sinirle emerdi boğazında kalırdı
des_ay Mcan gazını çıkarıyorum kolay çıkıyor gazı o konuda sorunumuz yok bir de hergunumuz farklı bazen emiyor bazen meme ağzında sanki süt yokmuş gibi ağlıyor hırslı hırslı emiyor öksürüyor sonra😕
Mcan des_ay yani bu gazı olduğunu gösteriyor ama yinede siz daha iyisini birisiniz. Oğlumdan biliyorum o yüzden
strongMom des_ay gögsünü tutuş şeklini degiştir canım ekstra sende sütün geliş hızını azalt bnde çok çekdim bu tıkanmadan dolayı
GamzeYasir des_ay aynı şekilde bizimkide canım doğduğundan beri aynı 4aylik suan emmesi kuvvetlendi ama yine aynı bazen tükürüğü ile de boguluyor bende alıştım artık, dedemizde en ufak şeyle hemen boguluyordu ona benzemiş diyorum 🥰