Kızım 10 aylık sayılır artık.
oyuncak almak istiyorum ama hoşuna gidecek,boşuma almışım demeyeceğim?gelişimine zararı olmayacak,eğitici olabilir bir oyuncak olmalı.sesli bir oyuncak istiyordum aslında(eğitici kumanda,piyano vs tarzı)ama sesli ışıklı oyuncaklar 1 yaştan önce önerilmiyor diye bir bilgi okudum.karasız kaldım.
nokta atışı olsun istiyorum…
var mı böyle bir oyuncak?