Gzmskr prima premium care kullandim doğduğundan beri. Cok memnun kaldım. Sonra değiştireyim dedim sleepy, can bebe, minies kullandim. Can bebe fena değildi lastikleri iz yapti arada sızdırdı. Minies inceydi ama pisik yaptı emmiyordu çişi ıslakti altı açtığımda. Sleepy de lastik izi yapti, sızdırdı. Her sabah kalktığında ustu islak uyaniyordu kaka çıkıyordu. Tekrar prima premium care döndüm. Hic sızdırma olmuyor bebegim daha iyi hissediyor anlıyorum. Bide sleepyden 10 tane değiştirmem gerekiyorsa primadan 5 tane değiştiriyorum. Oglum cok su içer cis yapar ona rağmen sizdirmiyor pisirmiyor