Izabella benim ilk çocuklarım olduğu için daha öncesinde doğum yapmış olmanın etkisini bilmiyorum, fakat son gebeliğinizde sezaryen olmadıysa sanırım bu seferkinin uzun sürme ihtimali daha çok, çünkü arada 1.5 sene süreci olucak, biliyorsunuz ki sezaryen doğum arasında en az 2 yıl olması evla olan, dikişlerin gerilmemesi, patlamaması adına. Sezaryen doğum yaptıysanız yaşayacağınız gerginlikten dolayı biraz erkene çekilebilir.
Doktorunuz detaylı ultrasona yönlendirdi mi sizi? İkiz gebelik riskli kategorisinde sayılıyor direkt, gitmenizde fayda var